Din anul 2006, Asociaţia Română a Producătorilor de Hrană pentru Animale de Companie (ARPAC) desfăşoară în România acţiuni de informare şi conştientizare cu privire la rolul animalelor şi îngrijirea corectă a acestora. În această direcţie, ARPAC a realizat primul studiu care să ofere o imagine clară asupra atitudinilor şi comportamentului deţinătorilor de animale de companie din România.
Realizat în rândul indivizilor din mediul urban care deţin animale de companie, studiul oferă rezultate cu privire la: tipuri de animale de companie deţinute, poziţionarea animalului de companie în cadrul familiei, locul de provenienţă a animalelor de companie – achiziţie sau adopţie, şi impactul stării de urgenţă asupra acestui lucru, obiceiuri cu privire la hrănire, vizita la medicul veterinar şi saloane de înfrumuseţare. Totodată, studiul identifică principalele surse de informare şi comportamentul românilor din mediul urban privind bugetul alocat îngrijirii animalelor.
MATERIALE UTILE